Vi finns här för råd och stöd som vanligt

akut@alna.se

Med anledning av dessa extraordinära omständigheter vill vi på Alna påminna er om att vi finns här för råd och stöd som vanligt.
Våra insatser, utredningar och behandlingar fortsätter som vanligt eventuellt med hjälp av andra kommunikationskanaler.

Arbetsgivaren har fortsatt ansvar för arbetsmiljön, även om den dagliga arbetsplatsen för många har förflyttats till hemmet. Vilka risker innebär att ha sin arbetsplats i hemmiljö när arbete-hem-fritid flyter ihop? En situation som denna med hemarbete och oro kan leda till konsumtionsförändringar.

Att som chef ha koll och ge stöd och skapa en struktur för arbetet blir extra viktigt när man inte har sina medarbetare runt omkring sig. Som medarbetare behöver jag veta vad jag ska leverera och det behövs också en struktur för hur vi kan mötas.

Du som är chef står nu inför något nytt. Tveka inte att ringa oss för råd och stöd i denna utsatta och ovanliga situation, så att dina medarbetare i sin tur inte behöver känna sig utlämnade och eller osäkra på vad som gäller eller vilket stöd arbetsgivaren kan ge.

Ring 0771 290800 eller mejla info@alna.se.

Läs mer om vad du som är chef kan tänka på

Dela/spara
Missa inte Alnas nyhetsbrev!

Information om integritetspolicy och cookies

Webb av happiness